T-Mobile kampt met een grote netwerkstoring. (opgelost)

T-Mobile kampt momenteel met één van de grootste netwerkstoringen uit zijn geschiedenis in Nederland.

Bijna alle klanten van T-Mobile kunnen op 28 maart 2011 geen gebruik meer maken van de services van T-Mobile. Het maakt daarbij niet uit of  je een abonnement hebt, of prepaid-klant bent. Zelfs zakelijke klanten hebben last van de storing.

Klanten kunnen niet meer bellen, sms-en of internetten. T-Mobile doet er echter alles aan om de storing te verhelpen. Meer informatie vind je op de website van T-Mobile.
www.t-mobile.nl/storing

Update 1.
Het netwerk van T-Mobile komt langzaam weer op gang. Op Twitter komen steeds meer positieve berichten. Bellen en sms-en is dan weer mogelijk, het 3G-internet van T-Mobile laat blijkbaar nog wel even op zich wachten. Tip: schakel voorlopig je 3G-verbinding uit dan heb je wel internet, zij het via het trage GPRS. Op de iPhone kun je dat doen via Instellingen->Algemeen->Netwerk. Schakel daar de optie “Schakel 3G in” voorlopig uit.

Update 2.
Het 3G-internet lijkt ook weer langzaam te op gang te komen. Speel op de iPhone met de 3G-instelling via “Instellingen->Algemeen->Netwerk->Schakel 3G in. Zodra “3G” weer bovenin het scherm verschijnt in plaats van het bolletje, dan heb je weer 3G-internet. Ben je onderweg met de auto of in de trein, houd dan rekening met eventuele instabiliteit van het T-Mobile-netwerk.

Update 3.
T-Mobile zegt de storing volledig te hebben verholpen: “We hebben de oorzaak van de storing achterhaald en deze is inmiddels verholpen.”. www.t-mobile.nl/storing
Heb je nog geen verbinding? Zet je iPhone dan in vliegtuigmodus en zet de vliegtuigmodus na een halve minuut weer uit. Herstarten van je iPhone wil ook helpen.

Plaats een Reactie